חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סדנת בישול אוכל איטלקי

סדנת בישול אוכל איטלקי

עזרה בתכנון החופשה במילאנו?

הכל על חווית סדנת בישול פרטי במילאנו

המטבח האיטלקי הוא אחד הפופולריים בעולם זהו המטבח שהביא לנו את הפיצה ואת הפסטה אבל לא רק. המטבח האיטלקי מורכב משילוב של המחוזות של איטליה שלכל אחד יש את המאפיינים הבולטים שלו.

כאשר מגיעים לביקור במילאנו אי אפשר שלא ליהנות מהמסעדות המעולות שלה והאוכל האיטלקי המסורתי קשה לדמיין ביקור במילאנו בלי לשתות את היין המקומי המשובח, אחת האטרקציות המלהיבות  במילאנו זוהי סדנת בישול אוכל איטלקי בה אתם יכולים ללמוד מקרוב את הסודות של המטבח האיטלקי.

זוהי אטרקציה מעולה לחובבי הבישול אבל לא רק על אף שאתם גם כמו שאומרים אוכלים את מה שבישלתם, הסדנה מלווה במדריכים מקצועיים והיא נערכת בבית פרטי של משפחה איטלקית אמיתית מה שהופך את החוויה לאותנטית. 

למה לצפות בביקור בסדנת בישול אוכל איטלקי

סדנת בישול אוכל איטלקי מתקיימת בבית מקומי במילאנו עם טבח מוסמך, החוויה כוללת, שיעור בישול פרטי ארוחה של שלוש מנות שלושה מתכונים מקומיים וגם שתייה, מים, יינות וקפה.

הסדנה באווירה מעולה וחמימה כולם מאוד נחמדים ואתם באמת יכולים ללמוד איך להכין אוכל איטלקי מסורתי, הסדנה אורכת שלוש שעות שזה לגמרי מספיק זמן גם ללמוד את המתכונים הטריקים והטכניקות המאפיינות את המטבח האיטלקי וגם ישאר לכם מספיק זמן לאכול את האוכל שאתם בעצמכם הכנתם.

לכל משתתף בסדנה תהיה פינה משלו עם כל הציוד הנדרש וכמובן חומרי הגלם הדרושים להכנת המתכונים שתלמדו, זוהי סדנה אינטימית מאוד ותוכלו לשאול שאלות באופן חופשי, בזמן הבישול אתם יכולים לטעום מבין כמה סוגים של יין מקומי מעולה ומומלץ.

אין ספק שסדנת בישול אוכל איטלקי במילאנו זוהי חוויה מופלאה של ריחות וטעמים זוהי חוויה מומלצת לזוגות רומנטיים או לכאלה שאוהבים את המטבח האיטלקי ורוצים ללמוד אותו מקרוב.

שקופית קודמת
שקופית הבאה

מה צריך לדעת לפני ביקור בסדנת בישול אוכל איטלקי במילאנו

כיום כאשר המודעות עלתה בכל הקשור לגלוטן וכמובן לטבעונות וצמחונות תוכלו עדיין להשתתף בסדנה אך חשוב להודיע מראש על כל סוג של מגבלה שיש לכם הסדנה מתאימה כמעט לכולם.

הסדנה היא אותנטית לחלוטין ומתקיימת בבית איטלקי מקומי במילאנו בה תוכלו לפגוש את המשפחה וללמוד את המנהגים שלהם, את הכתובת למקום בו מתקיימת הסדנה אתם מקבלים לאחר שאתם רוכשים את הכרטיס שלכם.

תוכלו לתאם את הסדנה בכל ימות השבוע בין השעות עשר בבוקר עד חמש אחר הצהריים, אם זאת במקרה ותרצו שעה אחרת תוכלו לדבר עם המארגנים לפני ויש סיכוי לגמישות.

את הכרטיסים לסדנה ניתן לקנות און ליין, זה מקנה לכם את האפשרות לבטל אותם במקרה הצורך, לא צריך להדפיס את הכרטיסים אתם מציגים אותם בנקודת המפגש שהתקבלו לאחר ביצוע ההזמנה.

הסדנה היא החל מגיל שמונה עשרה, קחו בחשבון שמוגש בה יין, הארוחה כוללת שלוש מנות וגם קינוח בסוף, הסדנה נערכת או בשפה האיטלקית או באנגלית ולרוב היא מתקיימת באזור מרכזי של מילאנו

כל מה שרציתם לשאול על סדנת בישול אוכל איטלקי

המחיר של סדנת אוכל איטלקי במילאנו הוא 538 שקלים, הסדנה כוללת שלוש שעות של הדרכה על בישול אוכל איטלקי, ארוחה של שלוש מנות, ושתייה כמו מים, יין וקפה איטלקי משובח.

מיד לאחר שאתם מבצעים את הסדנה אתם מקבלים נקודת מפגש בה תתקיים הסדנה, זוהי סדנה אשר מתקיימת בבית אמיתי של משפחה במילאנו.

הסדנה מתקיימת כל השבוע בין השעות עשר בבוקר לחמש אחר הצהריים, יש גמישות בשעות ולאחר ההזמנה במקרה ואתם רוצים לשנות את השעה תוכלו לשאול את המארגנים.

בעיקרון כן, אם יש לכם איזו מגבלה כמו למשל גלוטן יש להודיע זאת מראש בדרך כלל לא אמורה להיות שום בעיה.

לחזור למשהו ספציפי?