חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שכונת נאבילי – Navigli

שכונת נאבילי – Navigli

עזרה בתכנון החופשה במילאנו?

מילאן היא אחת הערים המקסימות ביותר באיטליה, ההיסטוריה של העיר הולכת מאות שנים אחורה ומלאה באירועים משמעותיים, כיום מילאן היא עיר תוססת מאוד מלאה באטרקציות תיירותיות.

לא רחוק ממרכז העיר נמצאת שכונת נאבילי אחת השכונות שמומלץ לבקר בהן כאשר אתם נמצאים בטיול במילאן, שכונת נאבילי ממוקמת ליד התעלה החשובה בעיר נאבילי גרנד וכיום זהו אחד האזורים היפים במילאן עם ריכוז גדול של מסעדות בתי קפה והמון חנויות מקומיות מעניינות.

ההיסטוריה של שכונת נאבילי

בסוף המאה השתים עשרה הוקמה תעלת נאבילי כאשר המטרה שלה הייתה להיות תעלת ניקוז לאורך השנים הראשונות העבודות על התעלה המשיכו והיא הורחבה כך שניתן יהיה לשוט בה, זאת הייתה התעלה הגדולה והראשונה באירופה ומהר מאד היא הפכה להיות נתיב להובלת סחורות.

אחד המתכננים והמעצבים של התעלה היה לא אחר מלאונרדו דה וינצ'י שעזר לתכנן את הסכר של התעלה וגם את המנעול המפורסם שלה שניתן לראות אותו עד היום ניצב איתן.

לאורך השנים התעלה שימשה כנתיב מסחרי עבור סוחרים מרחבי אירופה, כך באופן טבעי החלו להיבנות לאורך התעלה מבני מגורים ומסחר של פחם, בשר, יין, דגים, עצים, מלח, דגנים אורז ועוד.

שכונת נאבילי -Navigli כיום

כיום שכונת נאבילי במילאן היא אחת השכונות התוססות בעיר, שכונת נאבילי נקראת גם רובע האמנים של מילאן מפני שהמון אמנים צעירים אוהבים לגור בה ולהציג את האמנות שלהם, לאורך התעלה יש בתי קפה ברים ומסעדות מעולות.

דרך מעולה לראות את השכונה היא באמצעות שייט בתעלה כך תוכלו לראות את השכונה מזווית אחרת לגמרי כמובן שזאת אטרקציה מעולה אם אתם נמצאים עם הילדים בטיול.

אחת האטרקציות המומלצות בשכונת נאבילי זוהי כנסיית סנט אוסטורג'ו אשר נחשבת לאחת העתיקות ביותר באיטליה כולה, היא נבנתה במאה הרביעית ומעוצבת בצורה יוצאת מן הכלל ביקור בכנסייה בהחלט מומלץ, כמו גם ביקור בזיליקת סן לורנצו שם תוכלו לראות את מנעול התעלה המפורסם אותו עיצב לאונרדו דה וינצ'י.

שכונת נאבילי היא שכונת האמנים של מילאן כך שתוכלו למצוא ריכוז של גלריות אמנים המציגים את היצירות שלהם שווה ומומלץ לטייל באזור תוכלו לראות גלריות פשוט מקסימות ואולי גם לרכוש לעצמכם איזו יצירה מאחד האמנים.

האזור של השכונה מלא מסעדות מעולות ומאוד מומלץ לשבת באחת המן במרפסת הצופה אל התעלה ומעניקה נוף מדהים ורומנטי תוכלו למצוא מבחר מסעדות המציעות תפריטים מגוונים החל מאוכל איטלקי מסורתי עד לאוכל מכל רחבי העולם, שכונת נאבילי היא ללא ספק אחד המקומות הכי רומנטיים במילאן, יש האומרים שהשקיעה באזור היא אחת הרומנטיות שיש.

אם אתם מעוניינים לאכול את הגלידה האיטלקית המפורסמת והמשובחת, תוכלו למצוא בשכונת נאבילי את הגלידריות הכי טובות בעיר כך שאם אתם נמצאים על הילדים זה יכול להיות מושל עבורם וכמובן גם בשבילכם.

מלבד גלריות ומסעדות שכונת נאבילי הוא אזור מעולה לשופינג במילאן, אם אתם אוהבים בגדי וינטג' זהו המקום המושלם בשבילכם יש בשכונה כמה חנויות מעולות אשר מתמחות באופנת רטרו, בהחלט כדאי לטייל בין החנויות תוכלו למצוא גם בוטקים מעולים של מעצבי אופנה מקומיים צעירים.

כאשר אתם מתכננים את הטיול שלכם למילאן מומלץ ביותר לקחת בחשבון ביקור בשכונת נאבילי אתם גם יכולים למצוא מלון בשכונה או באזור ולהנות ממגוון גדול של אטרקציות, קחו לפחות חצי יום או יותר כדי לטייל בשכונה בין הסמטאות ובתעלה תוכלו למצוא מקומות קטנים ומעניינים.

שכונת נאבילי זהו אזור מרכזי במילאן כך שלא תהיה לכם כל בעיה למצוא את המקום שנמצא במרחק הליכה ממרכז העיר העתיקה שקרוב לוודאי תרצו לטייל גם שם כך שאתם יכולים לתכנן לעצמכם יום נפלא ומלא חווית בשכונת נאבילי.

שאלות ותשובות בנוגע לשכונת נאבילי -Navigli

שכונת נאבילי הנקראת גם רובע האמנים של מילאן זוהי שכונה חביבה מלאה במסעדות, ברים בתי קפה וחנויות בוטיק של בגדי וינטג' ומעצבים צעירים, בהחלט אחת המקומות המומלצים לביקור במילאן.

שכונת נאבילי היא שכונה מרכזית במילאן היא נמצאת במרחק הליכה קצר מהרובע העתיק של העיר, יש באזור תחבורה ציבורית טובה ויעילה.

מלבד המסעדות וחנויות הבוטיק יש גם כנסיות ששוה לבקר בהן כמו למשל כנסיית סנט אוסטורג'ו מהמאה הרביעית ונחשבת לאחת הכנסיות העתיקות ביותר באיטליה.

כן בהחלט יש מה לעשות בשכונה עם ילדים, תוכלו למצוא גם את הגלידה האיטלקית המעולה וכמובן לעשות איתם שייט בתעלה המקסימה שחוצה את השכונה.

לחזור למשהו ספציפי?