חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור אופניים במילאנו

סיור אופניים במילאנו

עזרה בתכנון החופשה במילאנו?

כל מה שצריך לדעת על סיור אופניים במילאנו

כאשר שומעים את השם מילאנו ישר עולה לנו בראש בירת אופנה עולמית אך מילאנו היא הרבה יותר מזה, מילאנו היא עיר מקסימה עם קתדרלות ענקיות ומרשימות כנסיות אייקוניות וכמובן אופנת על, תרבות ואמנות.

יש המון דרכים לראות ולחקור את העיר אך אחת הדרכים המומלצות ביותר היא באמצעות סיור אופניים במילאנו, זהו אחד הסיורים הכי פופולריים בעיר ובצדק זוהי דרך מעולה ויעילה ביותר לראות את מילאנו כמו שצריך.

היתרון המשמעותי של סיור אופניים במילאנו הוא שאתם מגיעים לאתרים חשובים ומרכזיים בעיר אם זאת אתם לא נכנסים לאטרקציות כמו מוזיאונים אלה בעיקר רואים אותם מבחוץ, לאחר הסיור תוכלו לדעת הרבה יותר טוב איך להתמצא בעיר ולהגיע ממקום למקום בקלות.

סיור אופניים במילאנו זוהי דרך מעולה להכיר את מילאנו מקרוב
סיור אופניים במילאנו זוהי דרך מעולה להכיר את מילאנו מקרוב

מידע על סיור אופניים במילאנו

סיור אופניים במילאנו זוהי דרך מעולה להכיר את מילאנו מקרוב זוהי גם דרך ירוקה ולא מזהמת, הסיור הוא בן שלוש שעות והוא לוקח אתכם למקומות הכי חשובים ומעניינים במילאנו באזור מרכז העיר.

הסיור נערך על ידי מדריך מקצועי ותוכלו לבחור מראש את השפה המועדפת עליכם, מלבד כל האתרים החשובים כמו כנסיות, קתדרלות, ארמונות ועוד, יש גם עצירה בבר מסורתי איטלקי אשר מתמחה בהכנת הג'לטו האיטלקי המפורסם.

המסלול בו אתם עוברים בעיר זהו מסלול ייחודי אשר נבנה עם השנים של ניסיון שנצברו, זהו סיור מאוד ממצה ומאוד מעניין, אתם מגיעים גם לרחובות ראשיים ומרכזיים בעיר, לומדים על ההיסטוריה של העיר וגם מקבלים טיפים רבים מהמדריך שגם תוכלו לשאול אותו כל שעולה בראשכם.

כאמור הסיור עצמו הוא בן שלוש שעות ומלבד נסיעה על האופניים יש מקומות בהם תצטרכו ללכת ברגל מפני שאין שם מסלולים מסודרים בסך הכל אתם הולכים בסיור גם לפחות חצי שעה ברגל, כדאי להגיע עם נעליים נוחות בלבוש מלא כדי שיהיה לכם נוח.

סיור אופניים במילאנו נערך גם בימים של שמש וגם כאשר יש גשם אם זאת בימים סוערים במיוחד הסיור לא יתקיים וכל כספכם יוחזר לכם, הסיור בהחלט מתאים לילדים וזה יכול להיות פעילות משפחתית מעולה בעיקר עבור בני נוער.

את הכרטיסים לסיור מומלץ לקנות באינטרנט מחיר כרטיס לסיור בן שלוש שעות הוא מאה חמישים שקלים והוא כולל, אופניים, מדריך, ביטוח אחריות ותאונות צד ג', קסדה וג'קט עמיד למים במקרה של גשם.

קנייה של כרטיס באינטרנט יש מספר יתרונות כאשר אתם מקבלים את האפשרות לבטל את הכרטיסים עד עשרים וארבע שעות לפני מועד הנסיעה, כמו כן המחירים בקנייה באינטרנט זולים יותר עד עשרים אחוז מאשר קנייה של כרטיסים במקום.

סיור אופניים במילאנו מתאים לילדים החל מגיל שתיים עשרה וכמובן שאתם צריכים גם שיהיה לכם כושר מינימלי הסיור נחשב ברמת קושי בינוני וכאמור מלבד הנסיעה על האופניים יש הליכה של לפחות חצי שעה בין לבין.

סיור אופניים במילאנו לוקח אתכם אל נקודות הציון הכי חשובות בעיר
סיור אופניים במילאנו לוקח אתכם אל נקודות הציון הכי חשובות בעיר

שאלות ותשובות בנוגע סיור אופניים במילאנו

סיור אופניים במילאנו עולה מאה וחמישים שקלים לאדם, והוא כולל סיור של שלוש שעות מלווה במדריך מנוסה, כל הביטוחים הנדרשים וכמובן אופניים וכל הציוד הנדרש.

כן אבל רק לילדים החל מגיל שתיים עשרה, שימו לב שזהו סיור ארוך ומעייף אז כדאי לשקול מראש אם זה מתאים לילד או הילדה שלכם.

סיור אופניים במילאנו לוקח אתכם אל נקודות הציון הכי חשובות בעיר, מלבד מבנים היסטוריים אתם גם עוצרים בבר גלידה איטלקי מסורתי.

סיור אופניים במילאנו נערך גם בשמש וגם בגשם במקרה של גשם תקבלו מעיל רוח מיוחד, במקרה של גשם סוער הסיור לא יתקיים ותקבלו את מלוא כספכם חזרה.

לחזור למשהו ספציפי?