חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול פורמולה 1

מסלול פורמולה 1

עזרה בתכנון החופשה במילאנו?

המכוניות האיטלקיות הם שם דבר בעולם כולו, עם עיצוב יוצא דופן ומיוחד והמכוניות החזקות ביותר כמו פרארי ולמבורגיני, לאיטלקים יש מסורת ארוכת שנים בכל הקשור למכוניות ספורט, אם אתם מגיעים לביקור במילאנו ואתם רוצים לחוות את העוצמה של הרכבים האיטלקיים הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי ביקור במסלול פורמולה1. 

המסלול של פורמולה 1 נמצא בעיר מונזה והוא אחד ממסלולי מרוץ מכוניות הראשונים בעולם, אז אם אתם אוהבים מכוניות מהירות ואדרנלין גבוה אסור לכם לפספס את הביקור במסלול פורמולה 1 במונזה.

למה כדאי לבקר במסלול פורמולה 1 במונזה

מסלול המרוצים של העיר מונזה הוא אחד המסלולים הוותיקים בעולם למעשה זהו המסלול השלישי שהוקם אחרי המסלול ברוקלנד בבריטניה ואינדיאנפוליס בארה"ב, המסלול נבנה במהירות הבזק והבנייה שלו נמשכה בסך הכל מאה ועשרה ימים.

עד היום חלקים מהמסלול המקורי עדיין פעילים ונערכים בהם מרוצים, מאז שנת חמישים נערכים במסלול במונזה תחרויות הגרנד פרי של איטליה, ההקפה המהירה ביותר שנרשמה במסלול הייתה במהירות שיא של מאתיים שישים קמ"ש, הנהגים במסלול נוסעים שמונים אחוז מהזמן בגז מלא ומהירות שיא.

מסלול פורמולה 1 במונזה, ממוקם צפונית מזרחית לבירת האופנה של איטליה מילאנו, זהו המסלול המושלם לצפייה בתחרויות גרנד פרי, זוהי חוויה מומלצת במיוחד לחולי הגה אבל בהחלט לא רק, האדרנלין במסלול הוא פשוט מדהים ומשפיע גם על אלה שפחות מתחברים למכוניות מהירות.

החוויה של ביקור בפורמולה 1 במונזה היא מיוחדת במינה מדובר בפסטיבל של ממש לא רק מוטורי, עשרות אלפי אנשים מכל העולם, מסיבות פרועות, מכוניות מדהימות על הכבישים, סלבריטאים מכל העולם, 

הסאונד של המנועים נשמע מהאוויר למרחקים עצומים, ככל שמתקרבים למסלול כבר מתים להיכנס לאחת הטריבונות לראות את הנהגים מבצעים הקפות במהירות מטורפת של קרוב ל שלוש מאות קמ"ש, מדי שנה מגיעים לתחרויות הנהגים הגדולים בעולם בהחלט חוויה מושלמת לחווי הגה.

מה צריך לדעת לפני ביקור במסלול פורמולה 1 בעיר מונזה

מרחק הנסיעה בין מילאנו למונזה הוא שלושים דקות וניתן להגיע בקלות באמצעות רכבת, מהתחנה המרכזית במילאנו עד לתחנה המרכזית בעיר מונזה התחנה נמצאת במרחק הליכה מהמסלול ובדרך אתם יכולים לטייל גם בעיר המקסימה לעצור בשוק המקומי או לאכול באחת המסעדות המעולות שנמצאות בה.

אם אתם מעוניינים להגיע לתחרות גרנד פרי שעורכת שלושה ימים אתם גם יכולים להישאר באחד המלונות בעיר, רק חשוב לעשות זאת מספיק זמן מראש מפני שבתקופת התחרויות יש עומס של מבקרים בעיר ויכול להיות מצב שלא תמצאו אף חדר פנוי.

במקרה ואתם נשארים במילאנו אתם יכולים לרכוש כרטיס נסיעה שבועי בתחבורה הציבורית מה שיוזיל לכם מאוד את עלויות הנסיעה היומיות בין מילאנו למונזה,  לכן מומלץ לתכנן זאת מראש.

את הכרטיסים למירוץ אתם יכולים לרכוש און ליין מחירי הכרטיסים יחסית לא זולים ומחיר של כרטיס יומי מתחיל בשמונים עד מאה ועשרים יורו ביום וכרטיסים לכל שלושת הימים יכולים להגיע לסכומים בין שלוש מאות חמישים יורו לשש מאות חמישים יורו.

תחבורה ציבורית זאת דרך נוחה מאוד, קחו רכבת מהתחנה המרכזית של מילאנו עד לתחנה המרכזית של מונזה משם זאת הליכה רגלית של כמה דקות עד למסלול המרוצים.

זה מאוד תלוי אם הילדים אוהבים רכבים ומרוצים זה יכול להיות חוויה מעולה עבורם, אך אם הם פחות מתחברים כנראה שעדיף לבקר במקום בלעדיהם.

כן יש הרבה מה לראות ולעשות בעיר מונזה, יש גם שוק מקומי בדרך אל המסלול שמאוד מומלץ לבקר בו.

לחזור למשהו ספציפי?