חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיכום טיול מילאנו בנובמבר

סיכום טיול מילאנו בנובמבר

עזרה בתכנון החופשה במילאנו?

היי חזרנו היום ממילאנו אז כמה תובנות 🙂 להחזיר לקבוצה טיפים, כמו שקיבלנו, לאחר הביקור, מקווה שהמידע יועיל:
  1. משדה התעופה, תחבורה ציבורית. לא לחשוש: יש רכבת עד למרכז העיר, ומשם אפשר לקחת מונית \מטרו, למלון. בכלל התחבורה ציבורית מאוד נוחה, קנינו כרטיס ל 3 ימים חופשי, בשביל החוויה נסענו בכל האמצעים (מטרו , אוטובוס, ורכבת אזור M1-3).
  2. בדיקות קורונה: להזמין מהארץ מראש. לא לחכות לדקה ה90 . שימו לב כי למספר הטלפון שאתם מזינים במעבדה יש אפשרות לקבל SMS לפענוח, אחרת תבקשו תשובה אך ורק באימייל ( לפני הפענוח הם שולחים קוד אישי, ואם אין מספר ישראלי זמין, לא תצליחו להיכנס לתוצאות הבדיקה) .
  3. בשדה תעופה מקפידים מאוד על הבדיקה, וגם על אישור כניסה \ יציאה. שיהיה זמין גם כרטיס התחסנות \ תו ירוק, כי בחלק מהמקומות סורקים את הברקוד, חלק לא. ברוב החנויות הגדלות בדרך כלל בכניסה עומד שומר מקפיד על מסיכה + חיטוי הידיים (הלוואי בישראל)
  4. סים מקומי– לא להתפתות לקנות בשדה התעופה, רק בעיר.
  5. מלון– אנחנו לנו במלון כנסים, 5 כוכבים הוא טיפה מרוחק מהמרכז, אבל ליד המטרו, הגענו בקלות לכל מקום. חדרים מרווחים, שירות מעולה, חדר כושר ענק, ליד הקניון החדש CityLife באזור המודרני ומתחדש, MELIA MILANO, מאוד מאוד מרוצים!
  6. אתרים מעניינים שלא מופיעים במדריך הטיולים הסטנדרטי :
  • סניף סטארבקס (כן, נשמע בנאלי אך לא) לא רחוק מהדומו יש סניף ענק של 3 קומות שרואים איך טוחנים את הקפה , איך מייצרים אותו ומכיל מזכרות ועוד, שווה לשבת שם להפסקה קלה.
  • שופינג – אהבתי את רחוב בואנוס איירס, כי עכשיו חגיגות Black Friday החל מ 20 -70 אחוז הנחה למשך 10 ימים (התחיל ב 19.11.2021) , אבל עדיין יקר, באופן אישי קניתי ברשתות שאין אותם בארץ (לנשים בינינו -אחלה גרביונים ומכנסיים ברשת CALZEDONIA) דברים מיוחדים וחנויות בוטיק יש ברובע האמנים (מחיר בהתאם) מי שמחפש את המותגים יש את רחוב Via Montenapoleone אם יש מזל, תראו שם חונות מכוניות פאר (לדעתי הם שמים בכוונה….בשביל למשוך לקוחות)
  • מוזיאון מוזיאון אלפא רומיאו– WOW, כמה קילומטרים מחוץ למילאנו, אם נוסעים בתחבורה ציבורית, יש לשים לב כי זה נחשב לאזור M4, ויש לקנות כרטיס נסיעה בנפרד.
  • שוק נחמד ושווה ביותר : VIALE PAPINIANO , בשבת היינו, כמו שוק רמלה לוד. גם עם אוכל. מעילים בזיל הזול חמים ועולים סביב 30 יורו+-
  • אהבתי מאוד לטייל בפארק ליד Castello Sforzesco, מלא עצי שלכת, המבצר עצמו מרשים ביותר יש בו גם מוזיאון אמנות (לא נכנסתי)
  • אזור חדש והייטק עם פארק נחמד Piazza Gae Aulenti שווה גם שם לעשות סיבוב…

תודה למטיילת הילה פל -סורני על סיכום הטיול המושלם למילאנו!

לחזור למשהו ספציפי?