חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור טוק טוק במילאנו

סיור טוק טוק במילאנו

עזרה בתכנון החופשה במילאנו?

כל מה שצריך לדעת על סיור טיק טוק במילאנו

מילאנו העיר השלישית בגודלה באיטליה היא עיר המעניקה לתייר של של אפשרויות והזדמנויות לחוות חוויות יוצאות דופן, מבחינת התייר שמגיע לביקור בעיר יש לו אינספור אטרקציות ואתרי לחקור ברחבי העיר, אם זה הקתדרלות הגדולות והמפורסמות של מילאנו או ביקור באחד המוזיאונים המפורסמים של העיר.

יש הרבה דרכים לחקור את העיר ולהכיר אותה מקרוב, אם תצטרכו להשתמש בתחבורה הציבורית של העיר תוכלו להגיע ממקום למקום בקלות, גם הליכה רגלית כמובן עד גבול היכולת זוהי דרך מעולה להגיע ממקום למקום, אך אם אתם רוצים להכיר את העיר בדרך מעט שונה תוכלו לעשות זאת באמצעות סיור טוק טוק.

סיור טוק טוק במילאנו זוהי אחת האטרקציות הפופולריות בעיר בעיקר מפני שזוהי דרך מהנה לראות את העיר וגם לקבל הסברים עליה מהמדריך שלכם, אז אם אתם מתכננים להגיע למילאנו ורוצים לראות אותה בצורה קצת שונה סיור טוק טוק מומלץ עבורכם.

למה לצפות בסיור טוק טוק במילאנו

סיור טוק טוק במילאנו נעשה על ידי מדריך מקצועי, הטוק טוק שלכם מספיק לשני אנשים ומלפנים יושב הנהג שלכם שהוא גם המדריך שלכם, הסיור מבוסס על אתרים מרכזיים בעיר ואתם יכולים לבחור בין סיור של שעה אחת או סיור מעט יותר ארוך של שעתיים הסיור הארוך יותר מעמיק ומגיע לאתרים נוספים ברחבי העיר.

בסיור תוכלו לראות, ארמונות, כנסיות, אנדרטאות, כיכרות ופארקים בין האתרים המפורסמים שתעצרו בהם, קתדרלת הדואומו המלכותית, טירת ספורצה ופארק סמפיונה שם נמצא שער השלום המרשים אחד הסמלים של העיר מילאנו, כנסיית סנטה מריה דלה גרציה, הקום בו נמצא הציור הסעודה האחרונה המפורסם של לאונרדו דה וינצ'י.

כמו כן תוכלו לראות ולהתרשם מבזיליקת סנט אמברוג'יו אחד המבנים הוותיקים והיפים ביותר במילאנו, כמו כן תגיעו גם לאזורי הקניות המפורסמים של מילאנו ועוד מגוון גדול של מקומות שאסור לפספס במילאנו.

בסיור טיקטוק תוכלו לראות, ארמונות, כנסיות, אנדרטאות, כיכרות ופארקים
בסיור טיקטוק תוכלו לראות, ארמונות, כנסיות, אנדרטאות, כיכרות ופארקים

מה צריך לדעת על סיור טוק טוק במילאנו

יש כמה יתרונות בסיור טוק טוק במילאנו, דבר ראשן זהו סיור מאוד אינטימי רק אתם והמדריך שלכם שהוא גם הנהג, אתם יכולים לעצור בכל שלב של הנסיעה וכמובן לשאול את המדריך שאלות על מה שאתם רוצים וכמובן תוכלו גם לעצור בכל שלב כדי לצלם תמונות מהמקומות המקסימים ברחבי העיר.

כאמור אתם יכולים לבחור בין שני סיורים אחד של שעה ואחד של שעתיים, שני הסיורים מעולים כאשר הסיור הארוך יותר מעט יותר ממצה את העיר ומגיע למקומות נוספים זה גם נותן לכם להיות יותר זמן בכל אתר שאתם עוצרים, אך אם אתם חושבים שסיור של שעה מספיק לכם גם סיור זה בהחלט מעולה.

את הכרטיסים לסיור מומלץ לקנות באינטרנט, מבחינת המחיר של הסיור רכישה מקוונת בהחלט הכי משתלמת וגם פשוטה, לאחר הרכישה אתם מקבלים את הכרטיסים לטלפון הנייד שלכם ומראים אותו בעת המפגש עם הנהג שלכם.

הסיור מתקיים במספר שפות שתוכלו לבחור מה הכי מתאים לכם, ספרדית, אנגלית, צרפתית, איטלקית, ערבית, הסיור מתקיימים גם בימים גשומים הטוק טוק מקורה אך הוא לא סגור לחלוטין במקרה ויש גשם סוער יכול להיות שינויים לכן כדאי לשים לב למזג האוויר בסמוך למועד שנקבע.

שאלות ותשובות בנוגע סיור טיק טוק במילאנו

תוכלו לבחור בין סיור של שעה או סיור של שעתיים המחיר של סיור לשעה הוא, 110 שקלים הסיור של השעתיים יעלה לכם 220 שקלים.

נקודת המפגש שלכם עם הנהג המדריך שלכם היא בכיכר הדואומו, בצד שמאל של חזית הדואומו, מול גלריית ויטוריו עמנואלה

בכל טוק טוק ניתן לשבת שתי מבוגרים ועוד ילד אחד בתנאי שהוא בן פחות משמונה.

את הכרטיסים לסיור מומלץ לקנות און ליין זה מאפשר לכם למצוא את המחיר הטוב ביותר, כמו כן תוכלו לבטל את הכרטיסים עד עשרי וארבע שעות לפני המועד של הנסיעה.

לחזור למשהו ספציפי?