Search
Close this search box.

סיור קולינרי במילאנו

סיור קולינרי במילאנו

עזרה בתכנון החופשה במילאנו?

כל מה שצריך לדעת על סיור קולינרי במילאנו

כנראה שאין אחד שלא מכיר את המטבח האיטלקי המשובח, האיטלקים ידועים באוכל הנפלא שלהם, מילאנו היא בירה קולינרית והדרך הכי טובה להנות ולהכיר את האוכל האיטלקי היא באמצעות סיור קולינרי במילאנו.

אחד הסיורים הכי פופולריים במילאנו ובהחלט אפשר להבין למה, אז אם אתם אוהבים אוכל איטלקי ומתכננים להגיע למילאנו קבלו המלצה על הסיור הכי טעים בעיר.

Powered by GetYourGuide

למה לצפות בסיור קולינרי במילאנו

הסיור כולל עצירה בשש תחנות שונות שבכל אחת מהן תאכלו אוכל איטלקי מסורתי
הסיור כולל עצירה בשש תחנות שונות שבכל אחת מהן תאכלו אוכל איטלקי מסורתי

סיור קולינרי במילאנו הוא סיור בן שלוש שעות ברחבי מילאנו, הסיור מתמקד בעיקר באזור של בררה אזור היסטורי מקסים בפני עצמו בררה היא אחת השכונות הותיקות ביותר במילאנו וכיום הוא אזור מאוד אהוב על צעירים וכמובן שתוכלו למצוא את המסעדות הטובות והמפורסמות של מילאנו.

הסיור נערך על ידי מדריך מקצועי אשר מסביר לכם על מה שאתם רואים בצורה מבדרת וכיפית וכמובן שזה לא סיור היסטורי בעיר אלה סיור קולינרי כך שתקבלו הסברים גם על המטבח האיטלקי ועל האוכל שאתם אוכלים.

המנות שתאכלו הן איטלקיות מסורתיות בסגנון של מילאנו הייחודי כמו כן תוכלו לטעום מכמה מהיינות המשובחים של מילאנו, כולל את הגרפה המפורסמת של האיטלקים זהו משקה פירותי עתיק יומין שהאיטלקים מאוד גאים בו שימו לב שאחוזי האלכוהול במשקה גבוהים מאוד ואפשר בקלות לתפוס ראש טוב.

הסיור כולל שש עצירות במסעדות שונות ובכל מסעדה תוכלו ליהנות ממנו איכותיות במיוחד אשר מייצגות את המטבח האיטלקי בצורה יוצאת מן הכלל, כמו למשל הקולאטלו האגדי של איטליה, קציצות בסגנון מילאנו, בשר פרמה מיושן עשרים וארבע חודשים, כמובן שתטעמו גם את הגליה האיטלקית אשר ידוע בכל העולם בטיבה וכמה אפריטיפים בסגנון מילאנו בבר האמנות האופנתי (La Bicicletta).

Powered by GetYourGuide

מה כדאי לדעת לפני שעושים סיור קולינרי במילאנו

כאמור סיור קולינרי במילאנו אורך שלוש שעות וזהו סיור רגלי, הסיור מתמקד בעיקר באזור בררה אך עדיין זהו סיור שהולכים בו יחסית הרבה הרגל כך שמי שמתקשה בהליכה מרובה יתקשה לעשות את הסיור.

את הכרטיסים לסיור יש לקנות און ליין זה גם יחסוך לכם זמן וגם לא מעט כסף וגם אפשרות ביטול עם החזר מלא של כל הכסף עד עשרים וארבע שעות לפני מועד הסיור, לאחר הרכישה אתם מקבלים את הכרטיסים לטלפון הנייד שלכם, הסיור הוא קבוצתי ואתם יכולים בעלות נוספת לעשות גם סיור פרטי.

ניתן לעשות סיור בוקר שבו אתם גם מבקרים בשוק המקומי מאוד נחמד שימו לב שיש להודיע מראש שאתם מעוניינים בסיור הבוקר, הסיור לא מתאים לצמחוניים וזהו גם סיור לא כשר כך שאם זה מפריע לכם לא תוכלו לעשות את הסיור.

אם אתם לא אוכלים גלוטן יש להודיע זאת בעת רכישת הכרטיסים, הסיור מתאים גם לילדים אך ילדים עד גיל שמונה עשרה חייבים להיות בליווי מבוגר וכמובן אסור להם לשתות אלכוהול.

אז אם אתם מתכננים טיול למילאנו ואתם אוהבים אוכל איטלקי סיור קולינרי במילאנו הוא ללא ספק האטרקציה המושלמת בשבילכם.

סיור קולינרי במילאנו. אחד הסיורים הכי פופולריים במילאנו
סיור קולינרי במילאנו. אחד הסיורים הכי פופולריים במילאנו

שאלות ותשובות בנוגע סיור קולינרי במילאנו

המחיר של סיור קולינרי במילאנו הוא מאתיים תשעים שקל לאדם, בקניית כרטיס און ליין אתם מקבלים גם הטבות מיוחדות.

הסיור אורך כשלוש שעות וזהו סיור רגלי כך שמי שמתקשה ללכת יהיה לו קשה לעשות את הסיור

הסיור כולל עצירה בשש תחנות שונות שבכל אחת מהן תאכלו אוכל איטלקי מסורתי, הכולל גם יינות משובחים ואת הגרפה המפורסמת של האיטלקים.

כן בהחלט הסיור מתאים גם לילדים אך שימו לב שילדים עד גיל שמונה עשרה חייבים להיות בליווי מבוגר ואסור להם לשתות אלכוהול

לחזור למשהו ספציפי?