חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תחבורה ציבורית במילאנו

תחבורה ציבורית במילאנו

עזרה בתכנון החופשה במילאנו?

תחבורה ציבורית ומטרו במילאנו, התמצאות וניהול נכון של הביקור שלכם בעיר

בדרך כלל שנוסעים לחו"ל מטיילים המון ברגל ממקום למקום אך מדי פעם צריך לתת לרגליים לנוח ולהשתמש בתחבורה הציבורית, מילאנו היא עיר מקסימה שכיף לטייל בה במיוחד לאור העובדה שהתחבורה הציבורית בעיר מאוד קלה לשימוש ומאוד יעילה.

כאשר אתם מתכננים את הטיול שלכם למילאנו כדי לבדוק מראש לגבי כרטיסים משולבים לאמצעי התחבורה השונים בעיר, כך גם תוכלו לחסוך זמן ולא מעט כסף וגם תוכלו לתכנן את הימים שלכם מבחינת ההגעה ממקום למקום.

הנסיעה בתחבורה הציבורית במילאנו מתחילה כבר משדה התעופה, הדרך הטובה והנוחה ביותר להתנייד במילאנו היא ללא ספק באמצעות התחבורה הציבורית המעולה, כמובן שניתן גם להשכיר אוטו אך יהיה לכם מסורבל וקשה למצוא חנייה ברחבי העיר, אספנו עבורכם מידע חשוב על התחבורה הציבורית במילאנו כדי שתוכלו לתכנן את הטיול שלכם בקלות.

מטרו במילאנו

כנראה הדרך המהירה ביותר להתנייד בעיר באמצעות המטרו המעולה של מילאנו, על אף שזוהי רכבת תחתית ואתם לא רואים את הדרך תוכלו להתמצא בקלות במטרו של מילאנו, שניים מתוך ארבעת הקווים שעוברים בעיר עוצרים בדואומו ומאפשרים קישורים קלים לתחנה המרכזית של מילאנו ולשכונות כמו פורטה רומנה.

בדומה לחשמלית ולאוטובוס בעיר , ניתן לרכוש כרטיסים באפליקציה (ATM Milano Official App) , ניתן גם לרכוש כרטיס מאחת המכונות בתחנת המטרו, המציעות שירותים במספר שפות כך שיהיה לכם קל להתמצא. 

נסיעה אחת, כולל העברות, עולה יורו וחצי, וצריך להיות עם הכרטיס כדי להיכנס ולצאת מתחנות המטרו; ברגע שאתם נכנסים למטרו ומאמת את הכרטיס שלכם, יש לכם תשעים דקות לנסוע ולהחליף בין חשמליות ואוטובוסים, וזה בהחלט מועיל אם אתם צריך להשתמש בשתי צורות תחבורה.

יש מגוון חבילות של כרטיסים כאשר הדרך המשתלמת ביותר היא רכישת מילאנו סיטי פאס הכולל נסיעה במטרו, חשמליות ואוטובוסים באזור העירוני של מילאנו, גישה חופשית או מוזלת למוזיאונים, סיורים, הנחות במסעדות, אטרקציות תיירותיות מובילות, סיורים בעיר מילאנו, אוטובוס לנמל התעופה ועוד, מחיר כרטיס ליום אחד הוא 11.5 יורו, יומיים 17.5 יורו, ושלושה ימים 19.5 יורו.

רכבת חשמלית במילאנו

קווי רכבת חשמלית רבים מחברים את השכונות החיצוניות של מילאנו למרכז ההיסטורי של העיר, אם הם חוצים את העיר, בדרך כלל יש לפחות תחנה או שתיים איפשהו, הרכבת החשמלית של מילאנו מאוד יעילה מהבחינה הזאת ולא תצטרכו ללכת הרבה בין תחנה לתחנה.

גם מבחינת הרכבת החשמלית אתם יכולים למצוא מגוון חבילות של נסיעה ותוכלו להנות גם מכרטיס מילאנו סיטי פאס שיוזיל לכם את עלויות הנסיעה משמעותית, הכרטיס של החשמלית תופסים גם למטרו ובכרטיס שעתי יש לכם שעה וחצי להחליף ביניהם. 

נסיעה ברכבת החשמלית של מילאנו ברחובות העיר מקנה לכם את האפשרות לראות ולחקור את העיר בצורה מעולה, ניתן להשתמש באפליקציה של התחבורה הציבורית במילאנו לרכוש כרטיסים ולקבל הכוונה.

אוטובוסים במילאנו

בדרך כלל השימוש באוטובוס במילאנו הוא מעט פחות נפוץ אולם עם זאת יש דרכים מסוימות שתצטרכו לשלב בנסיעה עם אוטובוס או אפילו להגיע באמצעות אוטובוס בלבד, מחוץ למרכז העיר אין חיבורים בין תחנות האוטובוס לחשמלית או המטרו כך שבדרך כלל השימוש באוטובוס יהיה יותר עבור נסיעות אל מחוץ למרכז או מחוץ לעיר.

מבחינת מחירי הנסיעה הם זהים לאלה של המטרו, נסיעה בודדת תעלה לכם יורו וחצי בתוך העיר, ותוכלו להחליף בין אוטובוסים או מטרו למשך של תשעים דקות, כרטיס מילאנו סיטי פאס גם כולל את הנסיעה באוטובוס וזה בהחלט יוצא הכי משתלם בעיקר אם אתם מתכננים להגיע לאטרקציות שונות ברחבי העיר.

הכרטיס כולל גם את האוטובוס התיירותי של מילאנו והוא עובר בין ארבעים אטרקציות שונות ברחבי העיר, אז אם אתם מגיעים למילאנו אתם הולכים להנות מעיר מקסימה מלאה באטרקציות ולא תהיה לכם שום בעיה להתנייד בעיר באמצעות התחבורה הציבורית המעולה של מילאנו.

שאלות ותשובות בנוגע לתחבורה ציבורית ומטרו במילאנו

התחבורה הציבורית של מילאנו היא מעולה והיא מציעה לכם רכבת חשמלית, מטרו ואוטובוסים, הדרך המהירה ביותר להתנייד ממקום למקום היא באמצעות המטרו המעולה של מילאנו.

המחירים של הנסיעה בתחבורה הציבורית במילאנו הם בהחלט סבירים, מחיר של נסיעה שעתית בתוך העיר יעלה לכם יורו וחצי, ניתן לרכוש גם כרטיסים יומיים או שבועיים.

כן יש כמה דרכים כאשר הדרך שכנראה תוזיל לכם הכי הרבה את העלויות זה כרטיס מילאנו סיטי פאס שמקנה לכם את האפשרות לנסוע בכל התחבורה הציבורית בעיר וגם כניסה והנחות על אטרקציות ברחבי העיר.

יש לכם כמה דרכים אתם יכולים לקנות כרטיסים און ליין או דרך האפליקציה של התחבורה הציבורית של מילאנו כמו כן אתם יכולים לרכוש כרטיסים בשדה התעופה או בחנויות טבק ברחבי העיר.



לחזור למשהו ספציפי?